Vārda diena: Alīna, Sandris, Rūsiņš
Klients par uzņēmuma  Kultūru (abstrakti).

Klients par uzņēmuma Kultūru (abstrakti).

Raksti

Arī Jūs paši esiet gan pircēji, gan klienti! Katrā vārdā šeit ietverta vienkārša patiesība.

„Parādīt, ka esat uz klientiem orientēts bizness, neprasa daudz laika. Tas nenozīmē atbildēšanu uz maniem tālruņa zvaniem līdz ar trešo zvana signālu (es varu pagaidīt arī mazliet ilgāk) vai smaidīt man, pat ja jūties slikti (tie ir sīkumi). Tas nav misijas formulējums vai saukļi virs durvīm (ikviens tos spēj uzrakstīt). Tas nav saistīts ar klientu datubāzi, lojalitātes kartēm un man sūtītiem daudz personalizētākiem e-pastiem (neļaujiet man sākt!). Tas pat nav saistīts ar labu produktu, izcilas apkalpošanas un lielisku vērtību došanu man par manu naudu. Jūs to visu varat, bet vēl joprojām vairāk rūpējaties par naudas gūšanu. Un, kad es tā jūtos, es saprotu, ka esmu jums vienkārši statists un jūs man esat vienkārši cena.

Tas ir saistīts ar jūsu cilvēkiem – pārdevējiem, apkalpotājiem, servisa speciālistiem - , kad viņi patiesi rūpējās par mani, dara to, ko es patiesi vēlos, kā es to vēlos, un domā, ko vēl varētu darīt manā labā. Viņi ir īsti cilvēki un dara savu darbu, ko acīmredzot mīl, viņi dara to, ko ir mācījušies, bet veidā, kas ir īpašs man. Viņi atvēl laiku, lai ieklausītos, izprastu manas problēmas un paraudzītos uz lietām no mana perspektīvas. Viņi kļūst par maniem aizstāvjiem, pat par maniem draugiem vai uzticības personām. Viņi liek man smaidīt, pat smieties visgrūtākajās situācijās. Tieši šie cilvēki – gan kā indivīdi, gan kopā – ir tie, kas liek organizācijai būt īpašai man”.

Arī Jūs paši esiet gan pircēji, gan klienti! Atzīsim, ka katrā vārdā šeit ietverta vienkārša patiesība. Attieksme, lūk atslēga  – viss pārējais ir vienkārši darbs!